Kässbohrer neemt met trots plaats op IAA Transportation 2022

29 juli 2022

Samen naar de volgende 125 jaar

Trouw aan haar traditie en werkend aan een betere toekomst met haar brede ecosysteem is Kässbohrer klaar om nieuwe innovatieve en bekroonde producten aan te bieden tijdens de productlancering van Europa’s breedste productassortiment.

Kässbohrer kondigt met trots haar deelname aan de IAA Transportation 2022 aan, van 20 tot 25 september in Hannover, Duitsland. Trouw aan haar jarenlange traditie van deelname aan het belangrijkste en meest baanbrekende evenement van de sector. De toonaangevende fabrikant van opleggers met Europa's breedste productassortiment en breedste scala aan innovaties zal voorbeelden van haar productassortiment en nieuwe voertuigintroducties presenteren op drie verschillende stands. Kässbohrer's IAA Transportation 2022 markeert zijn grootste deelname tot nu toe om beter tegemoet te komen aan Europa's breedste productgamma.

Kässbohrer is te vinden op haar traditionele stand E11 in hal 27 voor het presenteren van stukgoed en ongeëvenaard intermodaal product aanbod.

Kässbohrer ontvangt al jaren al zijn stakeholders op dezelfde traditionele plek. De beste selectie van het ongeëvenaarde intermodale productassortiment van Kässbohrer met bekroonde voertuigen en voertuigen voor stukgoed, samen met nieuwe kenmerken en lanceringen.

De Kässbohrer expert silo series worden gepresenteerd op Stand E11 in Hal 27

Als winnaar van de meest prestigieuze Trailer Innovation Award in de afgelopen 3 opeenvolgende termijnen, zal Kässbohrer ook de gelegenheid hebben om de Trailer

Innovation Award 2021 winnaar innovaties te mogen presenteren aan het grote publiek. Wat helaas niet fysiek kon worden gerealiseerd door de annulering van de IAA 2020 als gevolg van de pandemie.

Europa's veiligste en lichtste tank- en silowaaier op K51 Open Area

Kässbohrer tank- en silovoertuigen behoren tot de topkeuze van Europese vervoerders. Van poedervormige korrels, vloeibare chemische gevaarlijke stoffen en levensmiddelen worden vervoerd met de lichtste en veiligste voertuigen met het breedste scala aan opties voor operationele efficiëntie.

De mooiste opnieuw ontworpen en verbeterde voorbeelden van de lichtste reeks kiep- en niet-kiep silo's van 30-90 m3. De bekroonde veiligste ADR-transporttankers en ATP-IN-gecertificeerde volledig uitgeruste voedseltankers zullen worden gepresenteerd.

Compleet aanbod voor bouw en zwaar transport op M49 Open Area

Kässbohrer zal de beste voorbeelden van zijn voertuigen voor bouw- en zwaar transport tentoonstellen. Met eigenschappen zoals robuuste diepladers met een lange levensduur, wieluitsparingen, laag bed, en hydraulische stuurplatforms evenals aluminium en stalen kippers met het beste ledig gewicht in zijn klasse. Deze eigenschappen overschrijden de grenzen van de techniek.

De reeks omvat kenmerken voor efficiëntie met een hoger laadvermogen, de hoogste laadhoogte en het breedste scala aan opties om aan de meest specifieke behoeften van de gebruiker te voldoen.

Voor het eerst aan alle belanghebbenden van Kässbohrer worden nieuwe lanceervoertuigen inclusief het complete constructie-assortiment uit het breedste productassortiment van Europa gepresenteerd.

Samen op weg naar de volgende 125 jaar

Opgericht in 1893, heeft de toonaangevende fabrikant van opleggers met Europa's breedste productassortiment Kässbohrer altijd voorop gelopen op het gebied van innovatie. Het trotse erfgoed voortzettend met als motto "Enginuity". De perfecte balans tussen engineering en vindingrijkheid'. Kässbohrer ontwikkelt voortdurend nieuwe technologieën om aan de onvervulde behoeften van haar klanten in meer dan 55 landen te voldoen en de veranderende dynamiek van de industrie aan te pakken.

Op de IAA Transportation 2022 legt Kässbohrer de nadruk op "Together to the Next 125 Years", waarbij de nadruk wordt gelegd op het aanhoudende succes van Kässbohrer dat samen met haar klanten wordt bereikt, waarbij aan hun behoeften wordt voldaan met de bekwame gelokaliseerde organisatie, het steeds verder uitbreidende aftersales-netwerk en de financieringsoplossingen met toonaangevende leasemaatschappijen. Samen naar de volgende 125 jaar' benadrukt ook de collectieve transformatie die onze industrie zal ondergaan nu we de Europese Klimaatwet verwelkomen. Kässbohrer komt met het breedste scala aan voertuiginnovaties tegemoet aan de unieke behoeften van haar klanten op het gebied van een koolstofarmere overgang en blijft samen met haar brede ecosysteem van R&D-partners en haar stakeholders nieuwe producten en diensten ontwikkelen.

Kässbohrer bestuurslid İffet Türken verklaart: Voortbordurend op meer dan 125 jaar van toonaangevende innovatie, verbetert Kässbohrer voortdurend haar voertuigen en diensten met Enginuity. De perfecte balans tussen engineering en vindingrijkheid, waardoor de business van haar klanten naar het volgende niveau wordt getild. Kässbohrer heeft altijd samen met haar klanten voertuigen en diensten ontwikkeld, prijzen gewonnen voor haar ontwikkeling en de veranderende dynamiek van de industrie aangepakt met voortdurend onderzoek in samenwerking met universiteiten, verenigingen en EU-projecten. Nu meer dan ooit moeten we de connectiviteit verbeteren en samenwerken om uitdagingen aan te pakken en onze sector te verbeteren. Een ambitieuze overgangsperiode wacht onze industrie terwijl we de 2050 netto koolstof nul wet aanpakken. Kässbohrer ondersteunt de unieke overgangsbehoeften van haar klanten volledig met haar bekroonde voertuigen voor multimodaal vervoer. De volgende generatie langere voertuigen voor meer lading per rit en het decennialange pionierswerk op het gebied van slimme voertuigen en blijft samenwerken met haar klanten, belanghebbenden, verenigingen en universiteiten om onze industrie verder te brengen naar de volgende 125 jaar. Wij als Kässbohrer zetten ons in om samen met al onze stakeholders te werken aan een betere toekomst voor transport.

Mevrouw Türken voegt hieraan toe: "Op IAA Transportation 2022 zal Käsbohrer aanwezig zijn met haar bekwame toegewijde landenteams, een gestage ontwikkeling sinds de vorige IAA, die de behoeften van haar klanten efficiënter op lokaal niveau bedienen. Traditiegetrouw zullen we onze nieuwste voertuigen, innovatieve oplossingen en bekroonde producten presenteren en we kijken ernaar uit om al onze stakeholders, lokaal en internationaal, te ontmoeten op de toonaangevende beurs voor onze industrie''.