Naar De Volgende 125 Jaar

Kässbohrer Stelt De Nieuwste Innovaties Voor Op De 67ste IAA

30 juli 2018

De snelst groeiende oplegger fabrikant van Europa, Kässbohrer, zal een set van innovatieve en digitale voorbeelden tentoonstellen van haar brede productgamma en haar uitgebreide opleggerdiensten voorstellen aan de wereld van mobiliteit, transport en logistiek tijdens de 67ste IAA "Commercial Vehicles Exhibition".

Tijdens de 67ste  IAA beurs zal Kässbohrer de schitterende voorbeelden presenteren van haar uitgebreide productgamma en Kässbohrer digitale opties, elk met gloednieuwe functie op drie verschillende beursterreinen van 20 tot 27 september in Hannover, Duitsland.

De slogan van Kässbohrer voor deze 67ste IAA beurs is “Naar de volgende 125 jaar“. Dit geeft aan dat het bedrijf vast van plan is te werken rond haar motto “Enginuity”, het perfecte evenwicht tussen techniek en vindingrijkheid om nieuwe technologieën te ontwikkelen en de wijzigende dynamiek binnen de industrie te adresseren. Kässbohrer blijft het grootste productgamma van Europa uitbreiden, van schuifzeilopleggers tot tanks en silo's, van diepladers tot platform-opleggers en voortbouwen op haar diensten.

Tijdens de IAA beurs zal Kässbohrer zich toespitsen op hoe oplegger innovaties bijdragen tot het vormen van de toekomst van de industrie in de sectoren van het verbonden voertuig, geautomatiseerd rijden, stedelijke logistiek en transportdiensten.

Kässbohrer lid van de Raad van Bestuur, İffet Türken, meldt: “Het was Einstein, die ook uit Ulm kwam, die terecht zei 'We kunnen een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt'. Als Kässbohrer blijven we bijdragen tot de toekomst van het transport dankzij de verbonden en collectieve creativiteit met bijdragen van alle belanghebbenden in ons ecosysteem.” Mevr. Türken voegt toe: ‘Omwille van onze open benadering hebben we de 2017 'Innovation Award' gewonnen in de Veiligheidscategorie met Hoyer Bitumen Logistik GmbH en we zijn er trots op te werken in een consortium, gesteund door de Europese Commissie, met als doel de ontkoling en duurzaam transport te bewerkstelligen.’

Kässbohrer past de nieuwste technologie toe in haar producten en diensten om de taken van de klanten te verbeteren. De digitale opties van Kässbohrer worden gebouwd op Kässbohrer Digital Trailer Control (DTC) systemen die voor het eerst werden voorgesteld tijdens de 65ste  IAA in 2014 die een veiligere en meer efficiënte werking mogelijk maken. Dit jaar stelt Kässbohrer de bijgewerkte DTC-opties voor van kippende en niet-kippende silo's tijdens de beurs.

In Hall 27, Stand E11 zal Kässbohrer in totaal 5 voertuigen voorstellen. Dit zijn respectievelijk: Intermodale schuifzeiloplegger met Code XL certificering K. SCS M, Geavanceerde veiligheidspakket kippende silo met afstandsbediening K. SSK 60, Multi-functioneel container chassis met octagonaal centraal chassis K.SHG AVMH, Schuifzeiloplegger wissellaadbak K. SWAU C en 3-as dieplader K.SLL 3.

In de Open zone L52 zal Kässbohrer haar kipper voorstellen, K.SKS.

Op het New Mobility World podium zal de niet-kippende silo K.SSL dagelijks live demo's geven met een demonstratie van de Kässbohrer autonome leveringssysteem.