Kässbohrer's langetermijnpartner ICTS breidt zijn vloot uit met droge lading triplex Box Trailer

02 juni 2021

Toonaangevende opleggerfabrikant Kässbohrer en ICTS Group blijven hun partnerschap versterken. Onlangs besloot het bedrijf om 20 Kässbohrer Dry Freight Plywood Box- voertuigen aan hun vloot toe te voegen.

De ICTS Groep is een verhuur-, onderhouds- en buitendienst bedrijf voor aanhangwagens en levert diensten op de belangrijkste transportroutes in Europa, voornamelijk in het Verenigd Koninkrijk, Nederland, België, Polen en Rusland. De vloot van ICTS bestaat uit meer dan 2800 voertuigen.

De heer Joop Roijakkers, Vice President van de ICTS Group, en de heer Mehmet Önen, Hoofd Key Account Management bij Kässbohrer, gingen nader in op hun partnerschap.

"Al meer dan 5 jaar werken wij met Kässbohrer Curtainsider en Containerchassis voertuigen en wij zijn zeer tevreden over hun robuustheid en prestaties.

Als gevolg van de kwaliteit van Kässbohrer hebben wij besloten om 20 Kässbohrer Dry Freight Plywood Box Vehicles aan ons wagenpark toe te voegen.

Voor onze werkzaamheden op smalle stadswegen bieden de Kässbohrer K.SBT C voertuigen een uitstekende manoeuvreerbaarheid met hun mechanische stuuras. De stuurassen van het voertuig zullen tijdwinst opleveren, het brandstofverbruik verminderen en voertuigschade bij onze operaties voorkomen.

We zijn erg blij dat we ons partnerschap met Kässbohrer kunnen verlengen", aldus de heer Roijakkers.

Kässbohrer's Hoofd Key Account Management Mr. Mehmet Önen zei: "Als Kässbohrer bieden wij het breedste productassortiment van Europa aan onze klanten in meer dan 55 landen.

Naast onze meer dan 600 Kässbohrer Curtainsider (standaard of mega versies) en Containerchassis voertuigen, zijn we erg blij dat we de vloot van de ICTS Group kunnen uitbreiden met onze Dry Freight Plywood Box voertuigen.

K.SBT C is robuust met 20 mm dikke multiplex wanden, 7,2 ton vorkheftruck capaciteit fenolhars gecoate multiplex vloer als standaard.

Om de stevigheid van de vloer te verhogen, is het voertuig uitgerust met zwaar uitgevoerde gelaste schopplaten op de zijwand en de voorwand.

Voor ICTS wordt ons voertuig aangeboden met verschillende opties zoals een laadklep om het laden en lossen te versnellen wanneer er geen oprijplaat is, een mechanisch schildpad slot om het voertuig beter te beveiligen tegen diefstal, een geïsoleerd dak om
het voertuig te beschermen tegen vocht en de levensduur van het product te verlengen en sjorrails om de veiligheid van de lading te garanderen.

Naast de opties die ICTS selecteerde, bieden we ook veelzijdige opties zoals een dubbeldeks optie om de capaciteit te verhogen tot 66 europallets, kraan vakken voor intermodale operaties, een gelamineerde hardhouten vloer voor zware operaties, een aluminium shutters deur om gemakkelijk en snel te laden en te lossen en een cantilever-lift om het laden en lossen te versnellen wanneer er geen hellingbaan is.

Wij zijn ervan overtuigd dat onze samenwerking met de ICTS Group zal worden voortgezet dankzij ons brede productassortiment, voertuigen die perfect geschikt zijn voor hun activiteiten, een uitgebreide verkoop en een brede after-sales ondersteuning".