Diepladers Van Kässbohrer Kennen Geen Grenzen

Kässbohrer Biedt Een Multifunctionele Dieplader Voor Maximale Productiviteit Bij Elke Uitdaging

02 februari 2018

Ulm, 22 januari 2018 - Kässbohrers "enginuity" biedt klanten in de sector voor bijzonder en zwaar transport altijd de juiste oplossing om bovenmaatse ladingen in moeilijke gebieden te vervoeren en door krappe bochten te loodsen.

Transportbedrijf Friderici Spécial SA is gevestigd in Tolochenaz in Zwitserland. Als Kässbohrer-dealer leveren ze ook opleggers en reserveonderdelen. De voorkeur van Friderici Spécial SA gaat uit naar de Kässbohrer K.SLL 2, een extra lage dieplader, verkrijgbaar in tien verschillende uitvoeringen.

Het motto van Kässbohrer is "enginuity", een combinatie van moderne engineering en ingeniositeit, Dit motto is in alle aspecten van Kässbohrer te herkennen. Aan de vraag van de klant wordt altijd voldaan met goed ontworpen en innovatieve oplossingen. Kässbohrer blijft nieuwe normen stellen voor de transportsector. In ons bekroonde O&O-centrum werken experts aan innovatieve oplossingen en ingenieursdiensten om een hoog niveau van efficiëntie, eenvoud en betrouwbaarheid te bereiken. Klanten uit de hele wereld kunnen gemakkelijk in contact komen met het team van Kässbohrer, dat het belangrijk vindt in de omgeving van klanten werkzaam te zijn om aan hun verwachtingen te voldoen en een goede klantervaring te kunnen bieden.

Het team van Kässbohrer heeft er dan ook voor gekozen aanwezig te zijn bij het laden en transport door Friderici om de prestaties van de K.SLL 2 te monitoren en om van Théo Duperrex zelf te horen wat de gebruikerservaring was. Théo Duperrex is als fleetmanager bij Friderici Spécial SA degene die de K.SLL 2 vorig jaar aan het wagenpark heeft toegevoegd.

Een bouwmachine van een klant van Friderici kwam met pech te staan op een bouwterrein tussen Langenthal en Genève in Zwitserland. Het leveren van vervangend materieel was geen sinecure. Door de dieplader van Kässbohrer met uitschuifbare oplegger uit de serie K.SLL 2, voorzien van een afneembare zwanenhals voor langere ladingen, kon het werk echter snel worden hervat. "Onder dit soort omstandigheden met weinig ruimte om te manoeuvreren kost het de chauffeurs grote moeite met de dieplader weg te komen. Manoeuvreren gaat met de K.SSL 2 twee keer zo snel als met een standaard dieplader. Hiermee onderscheidt de Kässbohrer K.SLL 2 zich van de concurrentie en helpt hij ons bij veel moeilijke klussen. Deze ervaring is voor ons zeker aanleiding om Kässbohrer aan te bevelen", meldt de heer Duperrex.

Gebruiksgemak en snellere afhandeling

De K.SLL 2 is ontworpen voor de hoge eisen van zwaar transport en omvat diepladers van 2540 of 2740 mm breed met 2 tot 4 assen, toegerust met een hydraulische stuurinrichting en pneumatische ophanging. De heer Duperrex vertelde dat de afneembare zwanenhals en de extra oprijrampen aan de voorkant het frontladen en -lossen op locatie vergemakkelijken. De bestuurder kon de laadvloer van de K.SLL 2 met gemak verkorten of verlengen tot maximaal 5200 mm.

Fleetmanager Théo Duperrex van Friderici verklaart: "Kässbohrer heeft veel sterke punten. De K.SLL 2 is gebruiksvriendelijk en kan overal voor ingezet worden. Bijzondere ladingen kunnen veilig worden vervoerd met de speciale chassisconstructie. Deze concurrerende, multifunctionele dieplader is voor ons bedrijf één van de beste wagens voor het vervoer van klein bouwmaterieel.'

Kässbohrer en Friderici Spécial SA werken nauw met elkaar samen. De heer Duperrex benadrukt: 'Kässbohrer gaat voor Friderici Spécial SA absoluut een goede partner zijn met innovatieve oplossingen, technische ondersteuning en uitstekende dienstverlening."

Kässbohrer blijft flexibele en innovatieve oplossingen ontwikkelen voor de specifieke wensen van klanten overal ter wereld.