WINNAAR VAN DE TRAILER INNOVATION 2019 AWARD

Kässbohrer Is De Winnaar Van De Trailer Innovation 2019 Award Door Een Hardnekkig 30 Jaar Oud Probleem Op Te Lossen

21 september 2018

De snelst groeiende oplegger fabrikant in Europa, Kässbohrer, heeft de "Trailer Innovation Award 2019" gewonnen in de categorie “Chassis”, ter erkenning van het Kässbohrer Multifunctionele Containerchassis, K.SHG AVMH, met het baanbrekende achthoekige centrale frame ontwerp dat alle torsieproblemen oplost die permanente schade veroorzaken bij opleggers.

Het Kässbohrer Multifunctionele Containerchassis, K.SHG AVMH, heeft het nieuwe achthoekige centrale frame ontwerp heeft een probleem opgelost waar in de afgelopen 30 jaar geen oplossing voor werd gevonden. Dit baanbrekende nieuwe achthoekige centrale frame ontwerp onderscheidt zich in de industrie aangezien alle andere containerchassis een rechthoekig ontwerp bieden dat uiteenlopende torsieproblemen creëert in de uitvoering van telescopische functies die resulteren in vaak voorkomende pannes in de industrie, inclusief permanente schade aan het voertuig.

Winnaar in de categorie “Chassis”, het Kässbohrer Multifunctioneel Containerchassis K.SHG AVMH, achthoekige centrale frame biedt de mogelijkheid bijkomende spanning van alle gelaste onderdelen te verminderen zodat het volledige chassis zo weinig mogelijk spanning ondervindt, wat permanente schade voorkomt die resulteren uit de regelmatige bewerkingen die worden uitgevoerd met het industriestandaard rechthoekig centraal frame ontwerp. Extensies vooraan, midden en achteraan en zorgvuldig ontworpen mechanismen bieden de meest gebruiksvriendelijke bewerkingen, zelfs voor een gemiddelde chauffeur.

“Wij zijn een technisch bedrijf en wij integreren steeds nieuwe technologieën in onze bedrijfsactiviteiten om de modernste technologie te kunnen aanbieden aan onze klanten in 55 landen. De "Trailer Innovation Award" opnieuw winnen is een schitterend succes en is het resultaat van onze vele inspanningen.

Dankzij onze sterke R&D infrastructuur en de nieuwe technologische productiecapaciteit levert Kässbohrer baanbrekend werk in de transportindustrie in Europa met het meest uitgebreide productaanbod. Kässbohrer heeft alle capaciteiten en de visie om door te gaan op basis van ons erfgoed op het gebied van innovatie om te voldoen aan de behoeften van onze klanten en wij blijven de industrie aandrijven in de volgende 125 jaar.” zei İffet Türken, Kässbohrer Lid van de Raad van Bestuur.

De prijsuitreiking wordt gehouden op 21 september in het Congrescentrum in Hanover als onderdeel van de 67ste IAA Commerciële voertuigen.